Популяризацією бренду \”Ворскла\” займається 9 осіб
25 червня на питання відвідувачів офіційного сайту в режимі онлайн відповідав провідний менеджер ФК \”Ворскла\” Костянтин Маньковський. Пропонуємо вашій увазі найцікавіші питання та відповіді пана Костянтина:
Про відділ менеджменту і бренд клубу
– До моменту приходу до футбольного клубу \”Ворскла\” я і деякі мої колеги працювали в одному з топ-клубів Прем\’єр-ліги, займаючись комерцією. На сьогоднішній день у відділі працює дев\’ять осіб. Головним завданням, поставленим керівництвом клубу перед створеним відділом – популяризація футбольного клубу «Ворскла» як бренда.
Про досвід
– Вивчаємо хороші ідеї провідних клубів не тільки Україні, а й зарубіжжя. Клуб має тісний контакт з відділом комерції німецького клубу «Ганновер-96». Вчитися, створювати своє і примножувати – такими правилами керується мій відділ. Ваші ідеї, поправки і зауваження, не сумнівайтеся, будуть враховані.
Про рекламу матчів \”Ворскли\”
– Реклама матчів: борди, автобуси, програмки, лайт-бокси, афіші в кіосках \”Кулиничі\”, флаєра, телебачення, радіо і звичайно на оновлених афішах по місту, яких цілих 17 штук – це вже практикувалося в другому колі минулого чемпіонату. У цьому ж сезоні все буде набагато більше, частіше, яскравіше, сучасніше (спеціально для цього клуб проводив конкурс фотографій, переможців яких ви побачите на зовнішній рекламі футбольного клубу «Ворскла»). Шукайте своє фото по місту!
Про відкриті тренування команди
– Із першого дня перебування на посту головного тренера Вадим Анатолійович Євтушенко мав розмову з прес-службою клубу, щодо можливості проведення відкритих тренувальних занять не тільки для преси, а й для уболівальників. У Миколи Павлова, який очолював команду раніше, були свої погляди на це питання.
Про фан-шоп та атрибутику
– Магазин налічує більше двохсот найменувань продукції з логотипом клубу, яка популяризує його не тільки в Полтаві і Полтавській області, а й за межами країни. На даному етапі ця продукція буде продаватися не тільки у фірмовому магазині, а й у мережі магазинів – «Сільпо», «Ко-Ко» і на заправних станціях «Надія». З початком нового чемпіонату вам не потрібно буде їхати через усе місто, а просто вийшовши за хлібом, ви зможете придбати атрибутику клубу, за який ви вболіваєте. І ще – з 1-го серпня стартує інтернет-магазин.
Про відвідуваність стадіону
– Ми даємо ідеї, керівництво їх підтримує. Результат по весні – у наявності, середня відвідуваність домашніх матчів «Ворскли» зросла на 1000 осіб!
Про роботу з ультрас
– У нас була закрита зустріч із сектором ультрас, на якій вони висловили свої побажання, які були враховані і задоволені в обсязі приблизно 80%. А саме – була зроблена вишка на фан-секторі, футбольний клуб сприяв виготовленню банерів, прапорів та іншої супутньої продукції для підтримки команди групами з 22-го сектора.
вологість:
тиск:
вітер: