Стрічка новин - 11-08-2011, 03:08 - sasa 5

Бій Кличко – Хей названий головним маркетинговим успіхом 2011 року

Бій Кличко – Хей названий головним маркетинговим успіхом 2011 року

Німецький таблоїд Bild присудив «Кличко Менеджмент Груп» щорічну нагороду за організацію кращого маркетингового події у світі спорту – бою між українським боксером Володимиром Кличком і британцем Девідом Хеєм.

На урочистій церемонії нагородження в Гамбурзі приз отримали сам чемпіон WBA / IBF / WBO в суперважкій вазі Володимир Кличко і керуючий директор компанії «Кличко Менеджмент Груп» Бернд Бенте.

Нагадаємо, на бій між Кличком і Хеєм в Гамбурзі було присутнє 45 000 глядачів, і більше 16 мільйонів чоловік дивилося пряму телевізійну трансляцію матчу, пише \”Советский спорт\”.

Погода