Блоги - 09-07-2015, 04:07 - Ворскленятко 199

Про роботу офіційного сайту клубу Ворскла

Про роботу офіційного сайту клубу Ворскла

Відношення до вболівальників у керівництва \”Ворскли\” завжди було своєрідне. Про це вже сказано переказано стільки, що час складати легенди з цього приводу. Пам’ятаєте, для того, щоб на офіційному сайті клубу з’явилася україномовна версія знадобилися роки. Потрібно було розмалювати стадіон, обклеїти листівками пів міста, зробити більше тисяч коментарів, щоб достукатися до програміста. Простіше було отримати закордонний паспорт напевно, чим донести інформацію до клубу.

Попереду знову черговий європейський досвід. До нас на сайт (будемо оптимістами) завітає не один европеець, і не з однієї країни. Яке враження справить наша офіційна сторінка? По-перше англомовна версія сайту застигла ще в березні місяці. Це, до речі, не найгірше. Ну березень, так березень. По-друге, вгорі сайту є посилання на соціальні мережі де віддані вболівальники могли б слідкувати за новинами команди. В твіттері таких цілих 371. Воно й не дивно, адже там остання новина датована літом минулого року. Хочеться сказати, щось по типу \”ганьба\”, але якщо відверто вже не дивує. На фейсбуці ситуація ліпша – 1226. Ну тут і новини відстають ВСЬОГО-НАВСЬОГО на місяць. Як кажуть \”feel the difference\”.

\"Про

Зрозуміло, що ми не дортмундська \”Боруссія\”, не лондонський \”Арсенал\” не збираємо мільйони переглядів. Але якщо закордоном маркетингову інфраструктуру розвивають клуби найменших дивізіонів, то що маємо ми? Навіть справа не в закордонному погляді на ці речі. Придивимось до українських реалій. В комерційному плані рівним донецькому \”Шахтарю\” на теренах нашої неньки немає. Будь ласка інформація до відома:

В твіттері кількість підписників складає – 19 000

У фейсбуці – 1,4 млн.

Дніпропетровський \”Дніпро\” трохи відстає у твіттері – 16 400

У фейсбуці – 98 000

Всю цю аудиторію маркетологи мають вміло використовувати для продажу атрибутики клубу, бути ближчими до вболівальників. А у нас виглядає, що соц..мережа виглядає ніби іміджева складова. Мовляв ми такий собі клуб, що навіть маємо аккуанут у твіттері (де вже рік нічого не відбувалось).

 

\"Про

Звичайно в структурі клуба є відповідальна особа яка безвідповідально ставиться до своїх обов’язків. Річ же не в тому, щоб прочитати цей матеріал в кращому випадку зробити ретвіти власних новин, або почати їх робити. Справа в тому щоб РОЗУМІТИ для чого це потрібно. І розуміти не одній людині.

П.с. Поки писав думки випадково зайшов у розділ історії. Останній період датовано 2005-2011. Тобто за останні 4 роки нічого й згадати. Просто жах. Страшно навіть заходити в інші розділи.

Погода